30-10-04

VIDEO VAN DE WEEK 30.10.04

We zijn na een paar technische moeilijkheden terug met de video van de week.Deze week een pracht van een vrouw, body en soul, ANASTACIA. Iemand die weet waarover ze zingt en hoe ze het moet zingen. ONE DAY IN YOUR LIFE

21:22 Gepost door john doe | Permalink | Commentaren (3) |  Facebook |

Commentaren

Wat wil Anastacia? ANASTACIA LYRICS

"One Day In Your Life"

I know
that's just the way it goes
and you ain't right
for sure
you turned your back on love
for the last time
it won't take much longer now
time makes me stronger, well
there's nothing more to say

One day in your life
said love would remind you
how could you leave it all behind
one day in your life
it's gonna find you
with the tears that left me cry
and baby I'm stronger then before
you gotta play it on the line
maybe one day in your life

My love
did you think I'd break down
and cry
this thing we had
it mean the world to me
guess I was blind
it won't take much longer now
see time makes me stronger, well
and I know you'll be coming round some day

One day in your life
said love would remind you
how could you leave it all behind
yeah
one day in your life
it's gonna find you
with the tears that left me cry
and baby I'm stronger then before
you gotta play it on the line
maybe one day in your life

You called me in the midnight hour
with your velvet lights
so many sleepless nights, I wonder
is it time to say goodbye?
oooh yeah

One day in your life
said love would remind you
baby
how could you leave it all behind
could you leave it all behind
yeah
one day in your life
it's gonna find you
with the tears that left me cry
and baby I'm stronger then before
you gotta play it on the line
maybe one day in your life

ooooooooone day

One day in your life
said love would remind you
yeah yeah yeah
how could you leave it all behind
oh oh oh yeah
one day in your life
it's gonna find you
with the tears that left me cry
and baby I'm stronger then before
you gotta play it on the line
maybe one day in your life


Je hebt het uitgemaakt.
Ooit krijg je daar spijt van.
Ik ben erover en wordt sterker.

Samenvatting O.K.?

Waarom heeft ie het uitgemaakt???

Sicko

Gepost door: Sicko | 31-10-04

Spotje. Verklaring voor nieuwe bezoekers van Bannyland.
Er is maar één Bannyland
(+- 440 enclaves in Ierland, Groot Brittanië, Nederland en België, steeds ten noorden van een enclave van Carpetland).
Er zijn wel twee Bannylese Blogs, met totaal van elkaar onafhankelijke redacties.
(Premier Marek leidt het team dat http://absurdistan.skynetblogs.be beheert en Koning Banny I regeert het allergaartje dat http://banny.skynetblogs.be aaneenplakt en - niet.)

Actueel!

Op http://absurdistan.skynetblogs.be woedt ter hoogte van de laatste posting een storm in een glas water omtrent op handen zijnde voorzittersverkiezingen in de Partij van de Premier.
Enige kennis van de recente Bannylese geschiedenis zou het begrip bevorderen, maar mogelijks kunnen ook Bannalfabeten een en ander wel pruimen.

Met excuus voor dit misplaatste gebruik van uw wenspace

Sicko

Gepost door: Sicko | 01-11-04

WeBspace Getikt.

Sicko

Gepost door: Sicko | 01-11-04

De commentaren zijn gesloten.